دریافت کد دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
16:33
سه شنبه 16 دی 1393
تعداد بازدید از این مطلب: 627
محمد جواد فرزانه
16:8
سه شنبه 16 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Candy Crush Soda سری جدید سودا بازی کندی کراش

۱ میلیون بار دانلود از گوگل پلی – این بازی شما را معتاد خواهد کرد …

نسخه معمولی + نسخه مود شده

۱۵ مرحله چالش بر انگیز جدید در این نسخه

Candy Crush Soda Saga نام سری جدیدی از بازی پرطرفدار Candy Crush است که کمپانی King.com یعنی سازنده این بازی مطرح و جهانی اقدام به ساخت نسخه ای جدید  از بازی با نام Candy Crush Soda Saga و به عبارتی نسخه سودا کرده است . در نسخه سودا شاهد کاراکترهایی جدید و زیبا و بالا رفتن گرافیک بازی هستیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 4524
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , ,
محمد جواد فرزانه
15:48
سه شنبه 16 دی 1393

بازی سرگرم کننده LEGO Star Wars The Complete Saga

محصولی از کمپانی مشهور Warner Bros

ارائه شده با قیمت ۶٫۹۹ دلار توسط استور Amazon

با گرافیک مناسب و حجم بالا

توجه: این بازی به صورت اختصاصی برای پردازنده های PowerVR عرضه شده است.

برای اجرای LEGO Star Wars در پردازنده های دیگر می توانید از GLTools استفاده کنید.

نکته: فایل نصبی و دیتای این بازی در یک فایل APK با حجم حدود ۱ گیگابایت ادغام شده اند.

نکته ۲: این بازی از گرافیک و جزیئات بالایی برخوردار است. برای اجرای این بازی به دستگاه هایی نه بسیار قدرتمند اما دستگاه هایی متوسط با مشخصاتی قبیل پردازنده دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت حافظه رم و گرافیک های PowerVR نیاز دارید. همچنین بیشتر از ۱٫۵ گیگابایت فضای خالی هم مورد نیاز خواهد بود.

LEGO ها چند سالیست که در انیمیشن ها، بازی ها و حتی فیلم ها حضور به مراتب پر رنگ تری پیدا کرده اند. LEGO یک علامت تجاری ثبت شده توسط شرکتی با همین نام است که اسباب بازی ها و پازل های کودکانه طراحی می کند. این شرکت فعالیت خود را به صنعت های دیگر نیز گسترش داد و باعث شد تا محصولاتش بیش از پیش معروف شده و در تمام دنیا رخنه کنند. حالا کمپانی های بزرگ از LEGO برای ساخت آثار هنری خود بهره می جویند. شخصیت های لگویی امروزه از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 668
محمد جواد فرزانه
20:4
یک شنبه 14 دی 1393

LEGO Batman 3 Beyond Gotham PC- Proper_RELOADED

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1752
محمد جواد فرزانه
16:31
یک شنبه 14 دی 1393

Age of Wonders III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که از جمله می توان به ۳ بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید. ویژگی های بازی را می توان در چند مورد بیان نمود: ۱) توسعه ، اکتشاف و بهره برداری از یک دنیای فانتزی و همچنین کشف مکان های شگفت انگیز و افسانه ای از ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب می شوند. ۲) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانایی های فردی و استفاده از استراتژی جنگی. ۳) ارائه دهنده سبک و کلاس جدیدی از بازی های RPG با تمرکز بر روی قدرت رهبری گیمرها. ۴) دارای چندین نژاد مختلف که در ابتدای بازی می توانید با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع نمایید. ۵) دارای داستانی حماسی در بخش تک نفره با جزئیات بزرگ و قوانین مختلفی که برای مجموعه ای گسترده در نظر گرفته شده است. ۶) دارای بخش چمد نفره پیشرفته و گسترده. برای دانلود بازی با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Age of Wonders iii pc cover small دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 658
محمد جواد فرزانه
13:40
یک شنبه 14 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Subway Surfers اندروید

امتیاز ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی

سفر به لاس وگاس

نسخه معمولی + نسخه مود شده + نسخه مخصوص پردازنده ها و گوشی های ضعیف (نسخه بدون موزیک)

Subway Surfers یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج است که اضطراب و هیجان را در آن به طور کامل احساس خواهید کرد! در این بازی کنترل شخصیت بازی به دستان شما و تاچ اسکرین گوشی اندرویدی شماست که باید با پرش به موقع از موانع و جمع آوری سکه و امتیاز به مراحل بالاتر بروید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 813
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , ,
محمد جواد فرزانه
12:52
یک شنبه 14 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Injustice Gods Among Us

نسخه مود شده + نسخه معمولی (به زودی)

با فایل دیتای مخصوص به ۴ پردازنده Adreno – Mali -Powervr -Tegra 

امتیاز ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی 

Injustice Gods Among Us که به فارسی ( بی عدالتی : خدایان در میان ما) معنی می شود نام بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای گوشی های اندروید است که با سبک اکشن و مبارزه در سبک شبیه به بازی های Mortal Combat و یا تیکن پلی استیشن اما با این تفاوت که گرافیک این بازی بسیار دیدنی و تماشایی است و گیم پلی بسیار روان و جالبی دارد.

همچنین ویژگی دیگر این بازی وجود و حضور انواع شخصیت های معروف و افسانه ای که در فیلم ها و کمیک ها با آنها آشنا هستید در آن است.

Injustice-Gods-Among-Us

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 871
موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , HD , اکشن , ,
محمد جواد فرزانه
13:11
جمعه 12 دی 1393

در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.

تعداد بازدید از این مطلب: 1999
محمد جواد فرزانه
11:6
پنج شنبه 11 دی 1393

ازی Assetto Corsa عنوانی در سبک شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای از کمپانی ایتالیایی Kunos Simulazioni است. در این بازی شما با خودروهای جدید و قدرتمندی روبرو می شوید و تمامی زمین های بازی و حتی محیط زمین های بازی بصورت کاملا واقعی طراحی شده است. سری رقابت های ارائه شده در گیم پلی این بازی بر پایه قوانین و روند جاری در دنیا واقعی از جمله سیستم هندلینگ و نوع و شکل ظاهری جاده هاست. طراحی اتومبیل ها نیز بر اساس مدل واقعی و به زیبایی صورت پذیرفته به صورتی که حتی می توان از تماشای آنها به تنهایی لذت برد. بازی این امکان را به شما می دهد تا تمامی اتومبیل های خود را سفارشی کرده و به صورت تکنفره و یا چندنفره و آنلاین به مسابقه با یکدیگر بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 872
محمد جواد فرزانه
21:19
چهار شنبه 10 دی 1393

Mordorدر اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

برای دانلود به ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 781

تعداد صفحات : 4


کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر